Diskuse

bez názvu

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

kručení se zmírnilo o 30 decibelů R^

asi si založím společnost s kručením omezeným :-)

2 0
možnosti
Foto

Udělej to!:-)

Občas i s kručením neomezeným.

1 0
možnosti

Hezký, má milá minimalistko. Mám to stejně - to nevyhasnem.

Úsměv mě nebolí, akorát zadek a nohy, protože jsem upadl na zmrlzým sněhu. A při mý váze je to už pořádná řacha.

1 0
možnosti
Foto

To je dobře!

Já jsem neupadla, zato jsem pět týdnů zápasila s chřipkou. Nevím, co je lepší.-)

0 0
možnosti

:-)R^ (může být matematik hercem? (hladovým))

0 0
možnosti

Hladovy matematik nejlepe pocita.

.

.-)

1 0
možnosti
Foto

To nemůžu posoudit, ale hladový básník určitě lépe píše! :-)

0 0
možnosti
Foto

řekla bych že anoR^, vlastně ne:-)

0 0
možnosti

Někteří říkají: "Nevyměknem !" :-)

Hooodně dlouhá odmlka. Vždyť už je málem jaro ! 8-o

1 0
možnosti
Foto

Právě, že jen málem, milý Inspektore :-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 177
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 768x

Seznam rubrik