Diskuse

piju víno

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

vzniklo u sklenicky vinka hi hi R^

0 0
možnosti
Foto

Nevzniklo :) A díky.

0 0
možnosti

když Vendy, Vy mi přijdete tak éterická bytost, že už jen představa, že pijete víno a něco si u toho vyčítáte, mi přijde neuvěřitelná :-). Každopádně krásný večer přeji.

0 0
možnosti
Foto

Na nic si nestěžuji :)

0 0
možnosti

Při pití vína se má přemýšlet jenom nad tím vínem. :-)

0 0
možnosti
Foto

To je pravda. :) Ale když mě u toho něco napadne, tak je to taky dobrý.

1 0
možnosti
Foto

milá báseň.:-)..život se žije a víno teče... a se pije stejně dál;-) hezký podvečer

1 0
možnosti
Foto

Jen hříčka...hezký večer .)

0 0
možnosti

Moc hezké..................Díky;-)

0 0
možnosti
Foto

nerada piju víno sama...;-)

1 0
možnosti
Foto

To já taky ne, ale dneska jo. :)

1 0
možnosti

To víno platím já ... a vinu beru taky na sebe .-)

.

R^

1 0
možnosti

Ta je krásná. A fotka také.:-)

1 0
možnosti

Jo, jo....in vino veritas

Moc hezké, Vandy!:-))

1 0
možnosti
  • Počet článků 177
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 768x

Seznam rubrik