Diskuse

život

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vida, jak stačí zajímavou myšlenku vtěsnat do pár řádků a je tím řečeno všeR^

0 0
možnosti
Foto

Děkuju Šárko, občas se mi to podaří.-)

0 0
možnosti
Foto

...je to moc dobré :-)R^

0 0
možnosti
FV

MVV - Minimalismus Vandy Vávrové dosahuje takřka maxima. Moc hezké, milá Vando. R^

0 0
možnosti
Foto

Hádanka: kdo s ní sní, toho sní. Co je to? :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Život, nenažranej. :)

2 0
možnosti
Foto

Děkuju. No jo, Vlasta...krásné.

0 0
možnosti
MS

Pěkné R^ Ale není trochu brzy myslet na epitaf ? :-) I když abych se přiznal, svého času jsem si vyrobil seznam skladeb, které by mi měli zahrát na mém pohřbu, ale pak jsem to zavrhl jako úchylárnu. :-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuju, milý Inspektore :) To mi tak nějak přišlo na mysl samo. řekla bych, že to není úchylárna, Vy si nic nevyberete a nakonec Vám budou hrát dechovku :)

1 0
možnosti

Žijte, dýchejte, sněte ... a ať se Vám něco hezkého zdá, Vando .-)

3 0
možnosti
Foto

Já sním pořád, Michale :)

0 0
možnosti
  • Počet článků 177
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 768x

Seznam rubrik