Diskuse

křídlo

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

...říká se,že ti,co létají ve snu mají lepší nadhled ve svém životě atd...

jinak, co dodat...R^:-)

0 0
možnosti
Foto

Snad to tak je, já lítám, i když nespím.:-)

Díky!

0 0
možnosti

Moc hezké. R^R^

V návaznosti na ten úvodní citát bych mohl vložit ještě jeden (myslím, že od Krylova):

"Orel se někdy snese níž než slípky, ale slepice nikdy nevzlétne do oblak."

(Nemám tím na mysli nějaké genderové stereotypy :-))

0 0
možnosti
Foto

To je fakt a děkuju milý Inspektore:-)

0 0
možnosti
Foto

Motýli mi chutnají :)

Ani mi nevadí pak nožičky mezi zuby, protože ten prášek z křídel je příjemně nasládlý :)

S mouchami je to horší ovšem...

0 0
možnosti
Foto

No jo, potíž je v tom, že much se v blízkosti člověka vyskytuje nepoměrně víc, než motýlů.:-)

1 0
možnosti
Foto

Romance pro křídlovku :-)R^

0 0
možnosti

Ještěže má motýl křídla dvě ... jedním křídlem srdce ochoří a druhým se léčí .-)

1 0
možnosti
Foto

Ste na to káp, Michale!

0 0
možnosti

Protože Vandy je skvělá. A má můj hlas... nejen letos. Navždy. A já už letím na křídle...V

0 0
možnosti
Foto

Děkuju Magdo.:-) I za hlas, ale znám aspoň dva lidi, kteří si ho zaslouží víc.

0 0
možnosti
Foto

Beze srandy říkám, že nevím, kdo se umí v básních takhle jako Vy ,Vandy dostat na dřeň pocitu a věci ..... mlčet, Ticho.... VR^

2 0
možnosti
Foto

No, občas se mi to podaří...

Děkuju.-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 177
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 768x

Seznam rubrik