Diskuse

duch

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Gilgameš,jenž těžce nesl dobytí Elamu Mebaragesim z Kiše a válčil s Akou,jeho synem....hledal útěchu v pramenech nesmrtelnosti předpotopních mudrců...též se válčilo o lapis lazuli...krásný kámen...to jsem se rozepsal;-D,jinak R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Jen se rozepisujte!:-)

Díky, Milane!

0 0
možnosti
Foto

já jen tolik... Vandy... kdo to trochu zná a přečte to Vaše... je tam naprosto všechno podstatnýR^:-), ale naprosto, fakt:-)

1 0
možnosti

...i vzdát někomu hold se musí umět. V tomto případě se to povedlo jednoznačně......

1 0
možnosti
Foto

J60a93n12a 65M86a26j15o39v68á

19. 2. 2016 23:28

Taky jsem znala podobnou Hanu. Knihovnici jako jste Vy (i já). To víno měla ráda červené...R^R^

1 0
možnosti
Foto

Tato Hana ovlivnila celé generace studentů.

Děkuju, Jano.

0 0
možnosti
Foto

Patřím do generace spolužáků, kteří paní kantorku Svobodovou zažili jako poslední - měli jsme ji první a druhý ročník, a byli jsme jí na pohřbu. Myslím, že i když už byla nemocná, ovlivnila můj život jako málokdo.

V

1 0
možnosti
Foto

Ano. Neznám nikoho, kdo prošel Luhačovicemi, aby na ni nevzpomínal.

Děkuju.

0 0
možnosti

....Nakonec budeme tiše sedět do chvíle než přijde čas odchodu....

:-)R^R^

2 0
možnosti
Foto

Jé, ty brďo, ty máš karmu autora 9.99 8-o

Tu jsem si vždycky strašně přál :-)

Závidím s duchem Gilgamešovým R^

3 0
možnosti
Foto

Klidně ti ji přenechám:-)

Dík.

1 0
možnosti
Foto

Píšete o paní Svobodové v minulém čase. Tak je alespoň dobré, že máte na ni pěknou vzpomínku.

1 0
možnosti
Foto

Ano, mám. Děkuji.

0 0
možnosti
Foto

V babynlonštině znám zpaměti jedno přísloví právě z Gilgameše:

Mútam ša attanadaru aj šamur - Smrti, které se stále bojím, ať ji nespatřím.

Mútam - tvar akuzativu; ša je jako hebrejské ašer - který; attanadaru - stále bojím; aj amur - ať nespatřím.

1 0
možnosti
Foto

tak ne šamu, ale amur - Mútam ša attanadaru aj amur.

1 0
možnosti