Diskuse

...O...

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ani se Bohu nedivím. Číst si o břídilech, kteří se ho pokoušejí napodobit, musí být docela zábavné. :-) Jinak samozřejmě R^R^

1 0
možnosti
Foto

Ó ne, Bůh Frankensteina považuje za spřízněnou duši.:-)

Díky!

0 0
možnosti
Foto

...Suma sumárum, líbí ...R^:-)

1 0
možnosti

I já už trochu po sobě uklízím... krásné verše.:-)

1 0
možnosti
Foto

Uklízejte pomalu, Magdo a děkuju:-)

0 0
možnosti

R^

.

už jsem sbalenej ... ale nevím, kdy mi to jede .-)

1 0
možnosti
Foto

To děláte dobře, že balíte dopředu, ono to pak přijde ráz na ráz, že sotva stačíte popadnout kufr:-)

0 0
možnosti

Vandy, tentokrát fakt!R^:-)

2 0
možnosti
Foto

Tož to fakt moc děkuji:-)

1 0
možnosti
Foto

Tak jestli máš na Boha stále spojení, zajímalo by mě jaká je jeho oblíbená značka těstovin :-)R^

4 0
možnosti

jako jestli máte stejný vkus, pardon, chuť?:-)

1 0
možnosti
Foto

R^ta je výborná:-). A Jana má pravdu, je hudební.

2 0
možnosti
Foto

Děkuju, Ludmilo.-)

0 0
možnosti
Foto

J86a42n38a 43M88a73j24o39v76á

24. 1. 2016 11:16

Tak k tomuhle už mi chybí jenom melodie .... a výrazná kytarová linka za zpěvem. DíkyR^

6 0
možnosti

přesně totéž mne napadlo... koknkrétně Vladimír Merta

3 0
možnosti
  • Počet článků 177
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 768x

Seznam rubrik