Diskuse

bez názvu V

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Fakt poslední? Velká škoda Vás. Jste tu pro mě TOP básnířkou. :-)

...a ta poslední "Bez názvu V" se mi ...nelíbí :-P:-P:-P tak pište dál.... V

1 0
možnosti
Foto

... skvělý načasování - jsem si šel utrhnout kopretinu, aby mi napověděla, po té co jsem si to přečetl, hm - rozumím tomu, už delší dobu uvažuji minimálně o pauze ... ještě trochu váhám, ale moc času tomu nedávám, ... a děkuju Ti moc, za to že jsi;-)VR^

1 0
možnosti
Foto

Taky jsem váhala, kvůli lidem co mě tu čtou...

Děkuju! :-)

1 0
možnosti

bananas y sombreros

la vida es gran campo

orgasmos y disparos

la vida es loco tempo

sonrisas, lágrimas, sueňos y ser vigilante

la vida es hermoso cambio permanente

adiós

0 0
možnosti
Foto

Adiós. :) Me voy, me quedo...

0 0
možnosti

To je škoda, Vando. Ale jistě Tě uvidím na FB. Tedy doufám. :-)

0 0
možnosti

Kategoricky protestuji. Chybí bez názvu IV. Co je to za pořádek ?! :-)

Jinak si myslím, že není potřeba to hrotit. Pište tak často, jako vám to vyhovuje. R^

1 0
možnosti
Foto

Číslo IV tu bylo. Omylem jsem ho smazala. :-) Nehrotím, milý Inspektore. Prostě to tak přišlo. Blog nemažu, kdoví, jednou třeba. :-)

0 0
možnosti
Foto

V květnu jedu do Pardubic...asi si zajedu o pár km dál;-) Máte tam nějakou dobrou pizzerii a nádraží?:-)

0 0
možnosti
Foto

Ale já bydlím v Pardubicích :) Určitě tu nějaká bude, ale jak jistě víš, od jisté doby pizzu nejím!;-D

0 0
možnosti
Foto

Konfucius říká: "kdo je tvrdý jen na oko, brzy někomu udělá monokl" :-)R^

(a kam se poděla čtvrtá rota? 8-o)

1 0
možnosti
Foto

No jo, já vím, hodila jsem pár soust a hladové nechám bez potravy. Ale slibuju, že speciálně v tvých diskusích budu veršovat. :-) A děkuju!

2 0
možnosti
Foto

Já, nováček, Vás teprve objevila a ráda bych si početla a počtu. Poezie není nikdy dost. Tak snad je to aprílový žertík. :-)

1 0
možnosti

No, tak doufám, Vandy, že úsměv na fotce a dnešní datum znamená, že to není myšleno vážně!:-)

Ale i tak VR^

3 0
možnosti
Foto

:-)Marie, dnes je 2.dubna. A není to apríl. Děkuju za přízeň. :-)

1 0
možnosti
Foto

A kde si tě teď přečteme, Vando? Už tady moc poezie (takové, co si ten název zaslouží) nezbývá;-(

3 0
možnosti
Foto

Ludmilo, přece na slavném FB :) Možná zrovna dneska. :-) Profil mám veřejný, může se podívat každý. I odpůrce. :)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS