Diskuse

prší

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Hezké R^

Naštěstí takovou zkušenost nemám. :-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuju, milý Inspektore!

A to je dobře. :-)

1 0
možnosti

Dnes jsem byl jsem na procházce mezi poli ... pálilo sluníčko ... v remízku bylo zaparkované auto ... a v něm se milovali vesele. Zkuste auto, milá Vando! .-)

.

Fotka i verše R^

0 0
možnosti
Foto

Auto už mám dávno za sebou. A taky jiná zábavná místa.

Děkuju. :)

0 0
možnosti
Foto

....je naprosto přirozené, že my" nenapravitelní" optimisté

píšeme takové básně, někdo to tu již napsal, klepu třikráte

na dřevo,ať sbírka vyjde co nejdříve ...R^:-)

0 0
možnosti
Foto

Přesně tak :) A děkuju!

0 0
možnosti

...moc hezké, něžně.....ze života.

0 0
možnosti

J44i82ř31í 38B98a40b67o57r

14. 9. 2016 22:49

Připomínáte mi jednu mojí velmi blízkou kamarádku, taky básnířku, Zuzanku Vajnerovou Cerovskou, taky píše takové podobné krásné verše, její sbírku už mám, rád bych měl i tu Vaší. Kde jí pak seženu ? :-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuju! Sbírku dokončuji, až bude, až bude napíšu Vám. :)

0 0
možnosti

Hezkej perex. :-) Smutné verše. Já jsem Veselský, u nás jasno, nejhůř polojasno, mluvíme spolu. V

1 0
možnosti

U nás je veselo, i když leje. A jestli konečně začne v pátek pršet, tak se tu asi štěstím po.erem.

Pardon, ty verše jsou krásný, smutný... ale já déšť miluju, a v tomhle úděsným suchu na něj čekám jak na smilování Boží, a prostě mi to ujelo...V

2 0
možnosti
Foto

To se někdy stane, že slova se vyčerpají rychleji než hormony :-)R^

3 0
možnosti

Ona ta opačná varianta taky stojí za... málo...:-)

1 0
možnosti
Foto

v srpnu bylo ...zataženo, v září prší, ...v říjnu bude krásné babí léto;-)

0 0
možnosti
Foto

U mně je pořád babí léto :)

0 0
možnosti

Verše smutné, ale i pršet občas musí... to aby si pak jeden každý, každý v sobě, jeden druhému či jeden pro druhého užívali sluníčka. Jen oni dva tuší (když už tak moc prší), jestli ten déšť slunce vy-suší... a zahřeje je oba na duších. Vám, Vandi, každopádněV

2 0
možnosti
Foto

I88v81a22n 88M41a39r87e28k

14. 9. 2016 20:46

Karma,ale. . . . . . . chtělo by to trochu optimismu p.Vávrová. R^

Měl jsem donedávna "věčnou" lásku stejného příjmení jako Vy ,ale dopadl jsem jak "hubkař", už to přebolelo ,byl to očistec na zemi .

0 0
možnosti
Foto

Děkuju, já mám optimismu na rozdávání. Je to jen básnička z určitého cyklu.

0 0
možnosti
  • Počet článků 177
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 768x

Seznam rubrik