Diskuse

zataženo

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

U vašich veršů se skutečně všechno zklidní. I já. R^:-)

0 0
možnosti
Foto

To mě velice těší, milý Inspektore. :-)

1 0
možnosti

Hezký to je, milá Vandy.. Já si vždy při takových verších vzpomenu na love of my life, Janu.

0 0
možnosti
Foto

To je nejlepší odezva jakou kdy můžu chtít.

0 0
možnosti

Myslím, že něžně krásné....nebo krásně něžné?:-))

Pro mě - moc hezké, Vandy!

0 0
možnosti
Foto

Jsem ráda, že se vám líbí, Marie.-)

1 0
možnosti
Foto

...je příjemné si představovat ...:-)R^

0 0
možnosti

Nechtěl jsem se Tě dotknout, Vando ... vlastně chtěl ... sakra .-))

.

R^

0 0
možnosti
Foto

Tušila jsem to :))

0 0
možnosti
Foto

Tajemné? A já myslela, že obyčejné.

Děkuju Jano.

0 0
možnosti
  • Počet článků 177
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 768x

Seznam rubrik