Diskuse

vlčí máky

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

oni se asi vytratily s vlky :-)R^

1 0
možnosti
Foto

:-) už se zase navracejí. A díky!

1 0
možnosti
Foto

Ano...

Tak málo jest

a ústa mlčí...

jen ta pole jsou

a máky vlčí...

R^

0 0
možnosti
Foto

...minulý týden jsem zašel s manželkou na pole s vlčími máky, pro pár fotografií...

zářily jak nejkvalitnější české granáty...prostě R^:-)....a slušivý klobouček :-)

0 0
možnosti
Foto

Milý Inspektore, mně se to líbí! :)

0 0
možnosti
Foto

I chrpy byly tam

modré jako mořský sen.

Jsem si jistý

Modré jako oči budoucích žen.

A nepopsané listy

klínů dam :)

2 0
možnosti
Foto

Ívle, ty veršuješ. :)

1 0
možnosti

...moc hezké, Vandy. Čím dál víc na cestu kolem polí s vlčími máky vzpomínám....Hlavně, že byla...a krásná.

1 0
možnosti
Foto

často si říkávám, když přijde na dřeň... jak mladým vlastně nezávidím, jak budou zažívat ty bolesti u nichž konce oni nevidí, jako já je neviděla...jak jsem ráda,že to mám za sebou:-)R^Vandy, krásný den

0 0
možnosti
Foto

Ono všechno je pro život důležitý, i bolest.

:)

0 0
možnosti
Foto

Já taky, Štěpánko, čím dál tím víc :)

0 0
možnosti
  • Počet článků 177
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 768x

Seznam rubrik