Diskuse

zas a zas

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Líbí se mi, že se nebojíte vtulit do svých veršů i trochu toho undergroundu. R^:-) Jinak musím konstatovat, že jste žena mnoha tváří. Kdybych seřadil všechny vaše profilové fotografie, nenašly by se snad ani dvě, na kterých byste si byla podobná. :-)

1 0
možnosti
Foto

Já jsem vyrostla na undergroundu!:-)

To bude asi všemi těmi fotografy, každý mě viděl jinak.-)

1 0
možnosti

R^

.

... také občas chodím po kruháči .-))

1 0
možnosti
Foto

Jak jste poznal, že básnička je o kruháči?-))

0 0
možnosti
Foto

já chodím nejraději necestou a nesám R^

a když dojdu k plesám tak si tiše...

(vytáhnu šišku salámu a nacpu se) :-)

2 0
možnosti
Foto

Tak je to správně, Rychlonožko.:-)

Díky díky.

0 0
možnosti

Pěkná nová profilová fotografie.

Voda za ní je zapomnění a vlnky časovým horizontem

listí na stromech nežloutne, jen se vrací do původní barvy

na lavičce žena

ona sama je tou vodou, zapomněním i horizontem

původní barvu měnit nemusí

nikdy a nikdy

:-)

1 0
možnosti
Foto

...vždycky sama, nikdy sama...vše je relativní :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Ano, samota je relativní:-)

Díky Milane.

0 0
možnosti
  • Počet článků 177
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 768x

Seznam rubrik