Diskuse

za rohem

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Klavír ve vysoké trávě ... R^R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Věděla jsem, že jste nezapomněl!R^

1 0
možnosti

...tak už je pryč...ale ne tak docela, že? ;-)

1 0
možnosti
Foto

Ne tak docela...on vlastně vůbec nezmizel:-)

Ahoj-)

0 0
možnosti
MJ

Vandy, posílám za roh karmu. I tomu oprýskanému klavíru...

1 0
možnosti
PH

Dovolte, abych komentoval ve stejném stylu:

Kulečníková koule měla číslo osm

Poušť písku se táhla po rovině zad až do zahrady věčnosti

Smáli se oba

V kruté podstatě do roviny lehce dotaženého žertu

Kulečníková koule měla číslo osm

A já se musím smát

Nebo plakat

Snad je to všem jasný, ne, co jsme chtěl říct - poezie zmutovala.

1 0
možnosti
Foto

Poezie nezmutovala. Kdybyste se  o ni více zajímal, zjistil byste (možná překvapeně), že se vyvíjí, a že současná, moderní poezie používá i jiné prostředky než rým.:-)

0 0
možnosti
Foto

..snad někdo si tu melodii ještě pamatuje..R^:-)

2 0
možnosti
Foto

Tohle jsem moc nepochopil. A tak to má bejt. :-)R^

Když básník napíše báseň, kterou lze pochopit, tak selhal...

1 0
možnosti
Foto

Popravdě, pochopitelné je to pro dva, možná tři  lidi. Kdybys ovšem zapátral v mém blogu...:-)

Dík.

2 0
možnosti
PV

Ahoj Vanda..hezke basen ,*) fb mi ji nabidl, tak zdravim...P.

2 0
možnosti
Foto

Ahoj Petře! Zrovna jsem si říkala, jak se ti asi daří...

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS