Diskuse

podzim

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Zrovna dnes je u nás takový. :-) R^

1 0
možnosti
Foto

Krásný, že, Ispektore?:-)

1 0
možnosti
MJ

Vůně ořechového listí... také. Mně se na podzimu líbí, jak je hořkosladký.:-)

1 0
možnosti
Foto

No ano, ořechové listí...děkuju:-)

0 0
možnosti
Foto

Já v červnu, ale barevný podzim mám moc ráda. Jen by to chtělo míň tmy:-).

1 0
možnosti
Foto

Mně ani tma nevadí:-)

0 0
možnosti
VB

Až na to mrholení to ujde, milá Vandy.

PS: narodil jsem se v červenci :-)

1 0
možnosti
Foto

Nemáte rád mrholení? Není divu, když jste narozen v červenci:-)

1 0
možnosti
Foto

já jsem se sice narodil v zimě, ale už léta fandím létu :-)R^

slunce seno jahody > jabka hrušky jeřabiny

1 0
možnosti
Foto

Tušila jsem to. Honzo, ty jsi evidentně letní typ.:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 177
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 768x

Seznam rubrik