Diskuse

za oknem

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VF

A mě se to hrozně moc líbí! Má přesně ten melancholický nákřik. Jen doufám, že v duši převládá stále optimismus :-)

0 0
možnosti
Foto

:-) ano, já jsem optimista pořád...děkuju

1 0
možnosti

Smutné ... ale hezké .-))

0 0
možnosti
Foto

Takhle to zní líp, než kdyby to bylo obráceně-)

0 0
možnosti
Foto

R^Na Vaši poezii se vždycky těším.:-)

2 0
možnosti
FA

U mně se celou noc svítí

zhusta svítím i já

... i tak je to někdy smutné živobytí

lahev dobrého pití

někdy... pomáhá

A sázím stromy, protože občas nějaké musím kácet.

Těm se vždy omlouvám.

Hezké, milá Vandy. R^

1 0
možnosti
Foto

To je dobře, že se stromům omlouváte.

Děkuju Františku.

0 0
možnosti
Foto

requiem za stromem :-)R^

1 0
možnosti
Foto

a za domem...děkuju-)

0 0
možnosti
JR

J56a81r19a 38R13a55n35k

12. 8. 2015 2:30

Dnes jsem potrebovala neco od Vas, diky....po te zaplave nechutnosti, jste balzam na dusiR^R^

1 0
možnosti
Foto

Tak to mám radost.

0 0
možnosti
MJ

Vandy, není zvykem ptát se stromů... škoda.:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 177
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 768x

Seznam rubrik