Diskuse

snění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Krásné! R^

Až jednou to srdce chvění - chvět už se nebude

a sny se v prázdno změní - a nic z nich nezbude 

Pak asi nemá cenu tady být - když nemá se co zdát

Tak nechme srdce bít - a za vytouženost pojďme se rvát.

1 0
možnosti

Tak vám s tím odrazem držím palce. :-)

1 0
možnosti
Foto

jaképak lpění na přesném znění:

až své snění směním v jmění

přijde na mě velké rdění :-)R^

3 0
možnosti
Foto

Máte to dobře vymyšlené. Až se Vám to povede, napište mi, prosím, návod:-)

Díky.

0 0
možnosti

Perex hroznej - já vím, schválně. :-) Jinak dobré. Ale už jsem četl lepší od Vás, milá Vandy. Ale možná je to tím, že jsou čtyři ráno a já stále bdím. :-)

1 0
možnosti
Foto

Je hroznej, perex-)  Mám (paradoxně?) nejraději ty svoje básničky, které se nejmíň líbí:-)

0 0
možnosti

Velké jmění tohle srdce chvění ...

5 0
možnosti

... a nic potřebnějšího k životu snad není... ;-)

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS