Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

až se muž přestane snažit porozumět ženě a žena předělat muže,

nastane ráj na Zemi;-D, pěkná R^:-).

1 0
možnosti
Foto

V ráji je nuda:-))

Děkuju, Milane-)

0 0
možnosti
Foto

rozhovor: bob a bobek

-------------------------------

vstávat a cvičit!

co to znamená?

to znamená, že si budeme tužit svaly

ale cvičení jsou hádky, smutek a bolavé mlčení

jiné neznám! :-)R^

2 0
možnosti
Foto

jak je vidět, text se dá aplikovat na různé lidské činnosti:-)

1 0
možnosti
Foto

Mám tě rád je tak neuvěřitelně mnohoznačné úsloví, že ani proslulá kartářka nemůže tušit, co se z toho vyvine.

:-)

0 0
možnosti
Foto

některé kartářky vůbec nic netuší

0 0
možnosti
MS

Ona:

Leží vedle mě, vůbec mě neobejme. Kouká do stropu. Kdo ví, nad čím asi přemýšlí… Jsme spolu už dva roky. Je to příliš dlouho - zřejmě je nejvyšší čas vyměnit mě za mladší. Přece jen - za ty dva roky jsem dost přibrala. Teď se zamračil - to není dobrý. Myšlenkami je úplně někde jinde. Ztrácím ho, už pro něj asi nic neznamenám.

 

On:

Moucha na stropě… Jak to do háje dělá, že nespadne?  :-)

 

(Moc se omlouvám, že vám poněkud narušuji poetickou náladu, ale neodolal jsem).

6 0
možnosti
Foto

to nevadí, odlehčení je na místě:-)

2 0
možnosti

myslim, ze Ti rozumim...R^

1 0
možnosti

... a tak stále dál a dál ... "na každom kilometri" .-))

1 0
možnosti
  • Počet článků 177
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 768x

Seznam rubrik